Balsam przeciwzmarszczkowy wokół oczu

Kup teraz >>
Cena detaliczna: 250,00 PLN
Cena hurtowa: 200,30 PLN (33 pkt.)

Balsam przeciwzmarszczkowy wokół oczu Dr Nona - Sklep Dr Nona | Preparaty ziołowe

Forum Dr Nona | Preparaty ziołowe

Balsam przeciwzmarszczkowy wokół oczu przeznaczony jest do ochrony wrażliwej cery wokół oczu (pod oczami i powieki). Regeneruje naskórek oraz zwalnia proces tworzenia się zmarszczek. Wspaniale działa na oczy osób spędzających wiele godzin przed komputerem. Balsam przeciwmarszczkowy wokół oczu jest bardzo delikatną kompozycją wielu składników, która usuwa obrzęki, "worki" pod oczami oraz zasinienia. Balsam nie tylko likwiduje zewnętrzne objawy, wpływa także korygująco na ich przyczyny.
Balsam pod oczy daje kobiecie młodość, usuwając drobne zmarszczki, tonizując tłustą skórę, natomiast dla mężczyzn mających problem z prostatą masaż przynosi zdecydowaną ulgę. Produkt zawiera wiele składników aktywnych oraz opatentowany przez firmę Dr Nona kompleks bioorganomineralny oraz system autotroficzny na bazie soli i biomasy Morza Martwego. O to one:

• Olejek z dzikiej róży doskonale nawilża, zmiękcza oraz uelastycznia skórę. Działa uspakajająco i harmonizująco. Wpływa tonizująco oraz bakteriobójczo na organizm. Ma również zastosowanie przy bólach głowy i mdłościach. Nadaje piękny kwiatowy zapach.

• Olejek z jojoby ma cenne właściwości natłuszczające i odżywcze, zapobiega tym samym wysuszaniu skóry. Polecany szczególnie przy zapaleniach, łupieżu oraz do ochrony regeneracji skóry.

• Olejek z sezamu działa kojąco, nawilżająco, wygładzająco na skórę, jest ponadto naturalnym filtrem słonecznym

• Witamina E najlepszy przeciwutleniacz, neutralizuje wolne rodniki. Hamuje procesy starzenia się skóry. Poprawia jej elastyczność i miękkość. Podwyższa zdolność utrzymywania prawidłowej wilgotności skóry. Działa przeciwzapalnie i przeciwtrądzikowo. Przyspiesza gojenie się ran i zmniejsza blizny.

• Wosk roślinny

• Kompleks Bioorganomineralny (BOMK)

Właściwości preparatu:
  • odżywia skórę wokół oczu i przywraca jej elastyczność
  • ogranicza powstawanie zmarszczek
  • regeneruje cerę dojrzałą
  • polepsza wygląd skóry
  • łagodnie rozświetla
  • wybiela znamiona pigmentowe i piegi
  • łagodzi podrażnioną skórę u mężczyzn (po goleniu)
  • ogranicza łzawienie oczu oraz niweluje obrzęki pod oczami
Skład preparatu:
  • Olejek z dzikiej róży
  • Olejek z jojoby
  • Olejek z sezamu
  • Witamina E
  • Wosk roślinny
  • Lecytyna
  • Kompleks bioorganomineralny (BOMK)
Sposób użycia:
Balsam nakładać w minimalnych ilościach na czystą i wilgotną skórę, na okolice oczu i ust lub na całą twarz, szyję i uszy. Stosuje się go dwa razy dziennie: rano i wieczorem. Zaleca się nałożyć cienką warstwę balsamu pod oczy i na górne powieki, delikatnie wklepać opuszkami palców. Przy dolegliwościach układu moczowego, przy obrzękach wokół oczu należy stosować krem raz dziennie: rano. Preparat nie zawiera parabenów.

Warunki przechowywania:
Produkt należy przechowywać w szczelnie zamkniętym opakowaniu w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej.

Zawartość:

Nazwa producenta:
Dr. Nona International Ltd., Israel.